Účetnictví v HELIOSu

Modul Účetnictví informačního systému HELIOS iNuvio spojuje klíčová data všech prvotních agend. Zajistí snadný přístup k nejdůležitějším informacím managementu a podpoří rozhodování o zásadních ekonomických záležitostech ve společnosti.

Přehled:

• Legislativní podpora

• Optimalizace zadávání dat

• Podpora komunikace s externími subjekty

• Podpora účtování v cizích měnách

• Efektivní kontrola financí, procesů a účetních zápisů

• Efektivní správa pohledávek a závazků

• Rozpouštění a přeúčtování režií

• Tvorba vlastních sestav

• Práce s majetkem

• Práce s pokladnou

• Komunikace s bankou

• Evidence splátkových kalendářů a úvěrových a leasingových smluv

Optimalizace zadávání dat

Automatizované pořízení účetních zápisů z prvotních agend a možnost jejich vzájemné kontroly.

 

Přehled:

• automatizované pořízení účetních zápisů prvotních dokladů pomocí účetních kontací

• hromadné účtování dokladů

• automatizované zpracování a účtování bankovních výpisů s možností přenosu dat z internetového bankovnictví

• zpracování úhrad platebními kartami pomocí kartového centra

• rychlé ruční zadání účetních dat pomocí klávesových zkratek a předvoleb pro vyplnění údajů na jednotlivých řádcích

• kopie účetních zápisů

• automatické tvorby dokladů dle přednastavených parametrů např. rozúčtování režiií

• automatické tvorby kurzových rozdílů

POLO-AUTOMATické zavedení zaměstnance do HELIOS iNuvio

Zefektivněte nábor nového zaměstnance pomocí Osobního dotazníku ve formátu .xlsx!

Dotazník můžete poslat novému zaměstnanci e-mailem nebo společně vyplnit a následně jednoduše importovat do HELIOSu. Eliminujete mnohočetné klikání mezi záložkami v přehledu a snížíte riziko chyb při přepisu údajů.

Kontaktujte nás a zjednodušte proces náboru zaměstnanců.

 

 

 

 

 

1. Mezifiremní setkání HD Consulting & Pro Holding CZ

Implementace HELIOS Easy

Rostoucí obchodní a montážní společnost Jikast s.r.o. se rozhodla sjednotit svá data do jednoho informačního systému  a vybrala si HELIOS Easy, který je určen pro menší společnosti, ale nabízí komfort velkého ERP. HELIOS Easy je upraven na míru uživatelům, významnou předností systému je u této společnosti možnost napojení na software třetích stran pro evidenci servisních služeb online, jenž je v plánu implementovat v další etapě projektu.

Tento web používá k poskytovaní služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Pokud procházíte tento web bez změny nastavení Cookies ve vašem prohlížeči, vyjadřujete tím souhlas s jejich používáním. další informace

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít