Sublicence

Součástí řešení HELIOS je možnost spojení licencí účetní firmy a zákazníka tak, aby zaměstnanci zákazníka mohli zadávat prvotní doklady (faktury, příjemky, docházku, atd.) a tím pracovat s daty, které potřebují pro svoji práci (sklady, výroba).

Účetní firma tyto doklady „vidí“ a dokáže s nimi dále pracovat ve svých agendách – účetnictví, DPH, controlling.

Díky této domyšlené architektuře, automatizaci procesů a modernímu přístupu k použití informačních systémů přinášíme i pro účetní firmy výhody digitalizace zpracovávaných úloh.

Chcete se dozvědět více?



Tento web používá k poskytovaní služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Pokud procházíte tento web bez změny nastavení Cookies ve vašem prohlížeči, vyjadřujete tím souhlas s jejich používáním. další informace

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít