V dnešní době, kdy se práce stále více přesouvá mimo kanceláře a mobilita je klíčová, je zásadní mít přístup k důležitým firemním informacím kdykoliv a odkudkoliv. Ať už jste na služební cestě, v práci z domova, nebo prostě potřebujete rychle zjistit stav objednávek či faktur.
Zatímco klasické desktopové ERP systémy takovou flexibilitu často nepodporují, vznikají nová moderní řešení pro práci na dálku. A právě proto vznikl Inuweb – webové rozhraní, které umožňuje pracovat s daty z Helios Inuvio jednoduše, rychle a pohodlně přímo ve webovém prohlížeči, bez nutnosti instalace složitých programů. Díky responzivnímu designu s možností nastavení uživatelských pohledů pak lze data prohlížet nejen v počítači, ale i na mobilu nebo tabletu.
Co Inuweb umí?
V samotném webovém rozhraní můžete využívat tzv. miniaplikace, které jsou na míru postaveny pro konkrétní, nejvíce žádané uživatelské scénáře. Data z informačního systému Helios Inuvio tak může uživatel nejen prohlížet, ale i přidávat a editovat (dle zvolené miniaplikace). Vícenásobné zabezpečení dat je samozřejmostí.
Inuweb podporuje tři jazyky (češtinu, slovenštinu a angličtinu), takže je skvělou volbou i pro mezinárodní týmy.
Výhody aplikace Inuweb pro všechny
Pro zaměstnavatele
- Zvýšení konkurenceschopnosti díky moderní technologii
- Snížení administrativních nákladů
- Kvalitnější komunikace v týmu
- Efektivnější správa vztahů s klienty
- Rozšířený a flexibilní přístup k ERP datů
Pro zaměstnance
- Snadný přístup k firemním informacím z mobilních zařízení
- Vyšší produktivita a lepší správa času a úkolů
Pro partnery
- Lepší koordinace a přehled o spolupráci
- Rychlý přístup k informacím o objednávkách, fakturách a dalších dokumentech
Pro více informací kontaktujte Ing. Nikoletu Poislovou tel. 601 537 201, e-mail: nikoleta.poislova@hdconsulting.cz nebo navštivte web AVAplace